esmaspäev, 20. september 2010

Kuuseriisikad


Ma ei saanud kohe kuidagi kiusatusele vastu panna ning pidin oma blogisse nendest imelist värvi seentest pildi üles panema. Ise nimetaksin neid pigem lepariisikateks:) kuna sorteeritult ja puhastatult näevad nad kausis välja justkui riita laotud lepahalud:)
Lisaks sellele, et nad näevad head välja, on nad muidugi mõista ka imemaitsvad. Tänavu oleme neid ämbrite viisi metsast koju toonud ning küll olen ma neid marineerinud ning kastme tarvis ka sügavkülma pannud. Ühe imehea marinaadi seentele leidsin Sille toidublogist . Üleüldse on see üks tänuväärt blogi, mida ma päris tihti külastan. Tavaliselt olen saanud sealt häid retsepte just traditsiooniliste toitude tarvis. Näiteks aastaid kestnud ebaõnnestunud pärmitaigna katsetusi lõppes sellega, kui leidsin tema blogist imehea ja -lihtsa eelkergitusega pärmitaigna retsepti. Saiad jäävad mõnusalt pehmed ning säilivad sellistena isegi järgmisel päeval. Igal juhul minu kiidusõnad talle:)


Kommentaare ei ole: